27 september 2005

Så har jeg mit kamera igen

Hej igen - efter lang tids pause er jeg klar igen. Mit kamera kom tilbage i går efter en længere tids ferie - nærmere betegnet fra 21. juli - hos en reparatør i Nordjylland. Benævnte reparatør var endda så venlig at returnere kameraet UDEN taske, lader, ekstra batteri, beskyttelse til linse, håndrem, ekstra memory card. ´Prøv lige at spørge om jeg blev glad..... nej det gjorde jeg ikke.

Men ellers går tiden med at passe min søn Martin. Han blev opereret i sidste uge for en byld lidt over endetarmen. Han kan kun gå/stå eller ligge, men vi skal til endnu en kontrol i morgen, så håber vi det snart løser sig. Såret driller en del og bløder tit og ofte - især ved toiletbesøg. Men forhåbentlig er det snart ovre.

Mens han blev opereret og i tiden efter fik jeg strikket en masse. Jeg blev færdig med Prism-sokkerne og fik også lavet en test-sok til Pia - jeg kan kun sige GLÆD jer - de er hammer flotte.

Jeg strikke også på Karen Noe's Stinna-bluse - men det er ligesom om at jeg ikke når så meget i øjeblikket. Har også startet mine kniplehold op igen, det kræver også en masse. Jeg skal jo også snart til strikkefestival og jeg glæder mig helt vildt. Det bliver bare spændende. Jeg håber bare at Martins bagdel arter sig godt igen på det tidspunkt.

Ingen kommentarer: