27 oktober 2005

Nyt look!!

Da jeg ikke har fået nye briller siden 1996, syntes jeg efterhånden det var på tide. Så i formiddags hentede jeg dem og er stadig i gang med at vænne mig til det nye stel. Jeg går rundt og glor i alle butiksvinduer og spejle - kan ikke rigtig kende mig selv.

For så at gøre forandringen ekstra speciel, havde jeg også lige bestilt tid hos frisøren. Hun spurgte hvordan jeg ville klippes og jeg sagde at jeg gerne ville have det længere, så hun måtte ikke klippe for meget af - ja og så vil jeg også gerne klippes glathåret!!! røg det ud af munden på mig....

Og vupti - så gik hun i gang og jeg blev glathåret!!
I morgen krøller det sikkert igen, men jeg har da nydt min dag som glathåret. Zenia har lige foreviget mig i mit strikkehjørne med strikketøjet.

Ingen kommentarer: