18 november 2005

DAD-sjalet ligger og tørrer



I forgårs aftes blev jeg endelig færdig med DAD-sjalet - det har været utrolig dejligt at strikke og jeg synes bare det er blevet flot.

Det synes min brors kone også, og da det lige er hendes farver, tror jeg måske det bliver til hendes julegave. Jeg tror ikke hun kender min blog-adresse, så det kan forhåbentlig forblive en hemmelighed lidt endnu.

Jeg har så gang i den bluse jeg skal strikke til min svigerinde Pia. Jeg blev færdig med ryg og et ærme i går og har nu gang i forstykket. NU skal den altså være færdig, og så er det sidste gang jeg strikker noget for nogen, når jeg egentlig ikke gider. Jeg har nemlig lovet mig selv at være bedre til at sige nej når folk spørger. Det er godt nok meget svært, men det MÅ kunne læres.

Ingen kommentarer: