25 maj 2006

Nu har jeg brugt penge igen!!!






Inden jeg fortæller, hvad jeg nu har brugt penge på, vil jeg lige vise den fuldt udsprungne blomst jeg fik af børnene til Mors Dag. Den er bare så flot. Denne er den mest udsprungne, men der er 3 andre blomster på vej.

Og så - må jeg hellere gå til bekendelse: jeg har længe ønsket mig endnu en rok fordi jeg ikke gider slæbe den fra mit håndarbejdsværelse til stuen og tilbage igen alt efter hvor det behager mig at opholde mig mens jeg spinder. Så for nogle dage siden fandt jeg en i den blå avis og endelig i dag sagde hun at jeg bare kunne hente den, hvis jeg ville købe den. Som sagt så gjort - et kvarter efter jeg fik mailen havde jeg allerede ringet og spurgt om adressen, skrevet en kørselsvejledning ud på både frem- og tilbageturen, hvis nu Hyacinth (min gps - døbt af Christa) ikke duede og vips var jeg afsted med en sukkerfri cola under armen.
Jeg blev da også snart ganske tørstig men turen gik hurtigt og Hyacinth virkede upåklageligt. Snart ringede jeg på døren og det tog 5 min, så var jeg igen på vejen, med rokken på bagsædet bundet fast i sikkerhedsselen, så jeg ikke fik den i nakken i tilfælde af en hård opbremsning.
Det er endnu en enkelsnors Ashfordrok. Snoren er bare knækket, så der skal en ny til. Den er også så gammel at det er en med kun to riller, men det er der råd for.
Der fulgte også disse ting med: Et spolestativ, seks spoler, fem håndkarter, nogle ekstra kroge og så en ødelagt garnvinde. Om den kan fikses ved jeg ikke, men jeg har to i forvejen, så det gør ikke noget.
En fin måde at bruge nogle af de penge jeg fik tilbage i skat - synes jeg i hvert fald - jeg ved ikke lige hvad Jørgen mener, men har er slet ikke hjemme og ved ingenting endnu, så ...hvem ved hvad han synes ????

Ingen kommentarer: