10 december 2006

Av min arm....

Dagen i dag er med små pauser blevet brugt til at flytte indlæg fra mine to gamle blogs, til den nye beta-blogger.
Jeg er ikke en af dem der har fået en invitation til at ændre - det tror jeg har noget at gøre med at jeg ikke brugte den gamle blog

ger mere, men allerede uden egentlig at vide hvorfor havde skiftet til beta-blogger. Så var mit problem at jeg ikke kunne overføre de gamle indlæge.

Så jeg tog den tunge vej og kopierede hvert eneste indlæg fra jeg startede i maj 2005 tror jeg det var og nu er det gjort. Jeg undskylder for alle dem som har mig på bloglines, de har sikkert fået en masse nye indlæge fra mig i dagens løb, men det skulle være ovre nu. Jeg vidste bare ikke lige hvordan jeg ellers kunne gøre. Nu da jeg så var ved at være færdig med at flytter indlæge - hvad tror I så der skete???? - jo nemlig - jeg fik endelig invitationen til at flytte til beta-blogger. Surt sjov siger jeg bare....

Ellers er dagen blevet brugt til at se håndbold og færdiggøre mit første projekt i tøm mit lager-aktionen. Jeg har nu officielt nedbragt mit lager med 59 gram garn. Sådan et par sokker i str. 41 vejer ikke så meget.

Men nu er jeg også mør og vil i seng. Min arm gør ondt af at klikke så meget med musen.

Ingen kommentarer: