23 december 2006

Endnu et par sokker

Der er rigtig gået sport i at få brugt mit restesokkegarnlager og i aftes sent blev disse sokker færdige og jeg kan sætte endnu 48 g på min total, som nu er på 346 gram ialt.

Ellers er der ikke så meget nyt at fortælle. Jeg var i formiddag lige ovre hos købmanden efter mælk og frugt og på vej hjem var jeg lige inde hos min mor og hilse på, hun havde kogt klejner og delte ud - det sagde jeg ikke nej til. Så kom min faster og onkel på besøg og så troppede min bror og svigerinde også op, de var på vej op til mig og bytte julegaver, men kunne se jeg ikke var hjemme.

Da jeg kom hjem, kom min bror så lige og byttede gaver og nu har vi lige planlagt at køre til Middelfart - Martin skal have et nyt dæk til knallerten. Så må forberedelserne vente. Vi tager mor med og kikker lige forbi hos mormor.

Lige før kom præstens mand og to af børnene med en gave til Zenia, de havde glemt at hun var i Kina, så nu er der endnu en gave der venter på hun kommer hjem.

Ingen kommentarer: