06 oktober 2005

Strikkecafé med Sys Fredens

Netop hjemvendt fra Badstuen vil jeg jo straks vise jer nogle billeder og ellers fortælle at Sys Fredens er en meget venlig og synes jeg, behagelig person. Hun havde nogle nye teknikker, som jeg i hvert fal hverken har prøvet eller hørt om før. Hun har ikke selv opfundet dem, men viste os hvordan. Tunesisk strikning. Det så bare flot ud - og nu skal det prøves en af de nærmeste dage, nej, det bliver måske først efter strikkefestivalen, som jeg drager afsted til i morgen. IHHHHHHHHH hvor jeg glæææææææder mig.

Kik på billederne og prøv lige at lægge mærke til alt det lækre garn hun havde med. Vi fik 10% i dagens anledning og jeg "kom til" at købe noget Alpaca Baby-garn i en lækker mørk blå farve, som nok bliver til et sjal.


På det tredje af billederne kan i fra venstre se Rineke, Sus forklarer for en dame jeg ikke kender. Man kan også lige ane Eva bag Sus' mor Maja.

På fjerde billede kan man se Birthe fra Munkebo som viser sit "rov". Hun sagde godt nok at det var mig der ledte hende i fordærv, men var det nu også det????



Ingen kommentarer: