01 marts 2007

Nu kan det snart være nok!!!

Jeg snotter, hoster, harker og sprutter. Det startede først i februar og jeg er sgu syg endnu, det er bare anden omgang jeg er i gang med. Jeg har aflyst knipling flere gang og har det så skidt at jeg også burde gøre det i aften, men fordi jeg var i sommerhus og ugen efter var syg (før vinterferien), så betyder det at hvis de skal nå at have alle gangene de har betalt for - så bliver vi ikke færdig før efter påske og det orker jeg sgu ærligt talt ikke, så jeg slæber mig afsted i aften og håber det bedste.

Håber at ingen lader sig smitter, at det kommer til at gå OK og at de også får nok ud af aftenen, når jeg nu ikke er på toppen.

Jeg har set en masse skiskydning fra Eurosport de sidste dage og her i eftermiddag har jeg øvet mig i orkis. Det er ligesom om det ikke lader sig udsætte mere. Jeg har længe haft lyst til at genoptage det - tror det er over tyve år siden sidst, for at se om jeg kunne huske det og om jeg kunne få lært det der med at bruge 2 skytter og hjælpetråd. Jeg har så lånt et par bøger på biblioteket og da jeg lige havde en halv time i eftermiddag, hvor tågerne lettede lidt fra mit hoved, fik jeg altså begyndt. Jeg har faktisk lavet flere prøver og det gik rigtig fint. Der skal laves mere - har også meldt mig ind i Orkisforeningen og har modtaget de første medlemsblade. Det medlemsskab skal jeg nok blive glad for.

Men nu er jeg træt og vil tage en morfar på sofaen så jeg kan blive frisk til i aften.

Ingen kommentarer: