08 februar 2012

På kraftig opfordring

På kraftig opfordring fra en kær veninde, skal jeg nu over 1 år siden sidste indlæg vise lidt nyheder frem.

Meget er sket siden sidste indlæg. Det har på mange måder været et hårdt år. Min mand er gået konkurs med sit firma og det har selvfølgelig haft store personlige konsekvenser og er slet ikke færdig med at påvirke vores hverdag endnu. Selvom konkursen blev en realitet 7. april 2011, så er alle ting endnu ikke solgt og vi ved stadig ikke hvordan vores hverdag bliver fremover.

Men så er det godt man har dejlige veninder og skønne ting at tage sig til.

Denne krus-pose har jeg fået af en tidligere kollega, som jeg nu kalder en veninde. Vi mødes jævnligt og syr hjertepuder til OUH og sidst vi mødtes, havde hun denne pose med til mig som hun havde syet. Til at beskytte mit krus når jeg sådan tager til diverse strikke og håndarbejdsaktiviteter.

Hun ved selvfølgelig at vi er enige om at være totalt vild med turkis og petroleumsblå så den er bare "lige i øjet" og jeg elsker den vildt. Tak Jane.

I sidste uge fik jeg nyhedsbrev fra Geilsk.dk og dagen efter besøgte jeg min yndlingsgarnpusher da jeg skulle købe fødselsdagsgave til en anden veninde. Med mig hjem kom dette strikkekit:http://www.blogger.com/img/blank.gif

Jeg synes den er totalt lækker og jeg vil glæde mig til at komme i gang med den. Men foreløbig har jeg et par andre ting i gang.

Fornylig har min søn på snart 22 købt hus og han kan overtage pr. 1. april. Det glæder han sig meget til og vi andre glæder os på hans vegne. Han er klar til det nu. Han har sparet op og det bliver så skønt for ham. At jeg så får plads til ENDELIG at få min væv sat op - det gør ikke min glæde mindre :):)

1 kommentar:

Merete sagde ...

Hej Connie
Velkommen til blogland. Det er dejligt at vi kan følge ligt i med hvad der sker hos jer. Jeg har også købt kittet fra Geilsk og glæder mig til at komme igang