31 juli 2005

Hvad skulle man gøre uden en god nabo



Jeg har lige været på besøg hos min nabo, Sus og fået hende til at tage billeder af mit færdige strik. Jeg har lige begået en halsklud - den er lavet af noget tyk mohair samt en tråd plingeling/star-garn og er bare så tykt og blødt. Det bliver dejligt til vinter.

Jeg mangler kun afslutningen på Kiri men har ikke fået det gjort færdig.

Ellers har jeg brugt lidt tid på at splitte mine strikopskrifter op - jeg har lavet en mappe med sjaler og en mappe med sokkeopskrifter. Hold da op, jeg behøver ikke mangle strik-opgaver foreløbig, der er bare så meget jeg gerne vil lave.

Men kommer tid kommer råd - jeg når det jo nok på et tidspunkt og hvis ikke, ja så har jeg haft glæden ved fremtidige drømme om strik jeg gerne vil lave. Ikke så dårligt endda, synes jeg.

Ingen kommentarer: