27 juli 2005

Intet digitalkamera

Jeg er blevet færdig med en top og endnu et par juli sokker, denne gang Feather and Fan-sokkerne. Men men men, mit digitalkamera er gået i stykker, så jeg kan ikke forevige resultaterne. Jeg håber at den totalforsikring jeg tegnede i sin tid, stadig dækker, ellers er der nok kun den dyre løsning - at købe mig et nyt. Det er da i hvert fald ikke til at undvære.

Jeg er nu næsten færdig med Kiri. Mangler kun chart 3 og blokning. Jeg er lidt spændt på hvor stort det bliver, men mon ikke jeg finder en ejermand, hvis jeg selv synes det er for småt til mig.

I går startede jeg så på et par almindelige sokker og et sjal strikket i en tyk mohair og noget star/flair/plingelinggarn. Det bliver rigtig lækkert, men jeg er i tvivl om det kan blive stort nok med det garn jeg har, men så er undsyldningen der jo for at køre ud og snuse rund i DAD igen. Det er altså en lækker butik.

Jeg regner med snart at starte på Lovely Lace Shawl, men skal lige bestemme mig for hvilken slags garn jeg skal strikke det i. Måske skal der også startes op på nogle af de sjaler som jeg var med til at bestille sammen med Trine Poulsen. Nu får vi se.

Ingen kommentarer: