22 december 2005

Zenias Kaunisjal er færdigt



I går blev jeg helt færdig med Kaunisjalet til min datter. Er hun ikke bare yndig? Farven på garnet passer perfekt til hendes frakke, så det kunne bare ikke være andet garn vi skulle bruge. Jeg har nydt at strikke sjalet da mønstret er så simpelt at huske, så der er både set fjernsyn hørt lydbog og snakket imens jeg strikkede. En simpel hulbort forneden er alt hvad der er af "fiks-fakserier".
Så er jeg ellers gået over til sokker. Kan ikke rigtig bestemme mig for, hvilket sjal jeg nu skal gå i gang med, så er det nemmere at fyre nogle sokker af. Måske når jeg lige et par mere til at vedlægge en julegave.
I går troede jeg ellers den sidste julegave var i hus, men på vej hjem kom jeg lige i tanke om min svigermor. Hvad pokker giver man en kvinde på 67 der IKKE ønsker sig noget...... Ja jeg ved det ikke. Jeg skal så også lige have købt julegaver til vores 3 chauffører. De bliver nok ikke helt tilfredse hvis vi springer over.

Ingen kommentarer: