16 december 2005

Hemmeligven-gave og gave fra mit torsdagskniplehold



de tirsdag og onsdag fik jeg en gave med posten, hvor der stod God Jul. Så var gode råd jo dyre, da jeg både er med i Hemmelig Nordiske Ven samt julegavebytning hos Webstrikkerne. Men efter lidt detektivarbejde, fandt jeg ud af, at gaven jeg fik i tirsdags var min julegave fra Britt Andersson. Den bliver gemt til juleaften.Men den anden pakke fik jeg pakket op - jeg kunne ikke vente med at se hvad der var i og I kan jo se på billedet at det var lækre ting. En stor grydelap samt en lille pung og et nøgle Noro-garn - der står Shabon på bagsiden af Noroskiltet. Det er en slags båndgarn, men med nogle meget søde små løkker på. Det bliver flot som effektgarn til måske et sjal. Nu får vi se.
I aftes fik jeg så endnu en gave. Det var sidste gang før jul til knipling på mit torsdagshold, og så har kursisterne altid skillinget sammen til en gave til mig. I år var det dette søde træ med lys. Jeg glæder mig til at få det tændt i aften og se hvor meget stearinlysene skinner i det gyldne træ. Der sidder små fulge på træet - det er rigtig flot.Nu vil jeg sætte mig hen i stolen og strikke på Zenias Kauni-sjal. Jeg er næsten færdig og mangler lidt garn. Hvis posten ikke har det med, må jeg jo lige en tur hen til Sus og låne - for strikkes det skal der!!!!

Ingen kommentarer: