01 januar 2006

Godt Nytår til alle fra det Vestfynske


Jeg vil gerne ønske alle et rigtig godt nytår og samtidig lige vise mine sidste sokker fra sokkeklubben. Jeg har strikket alle de sokkeopskrifter der har været - undtagen dem med tulipanerne og tåsokkerne - de var ikke lige min smag. Disse færdiggjorde jeg i aftes kl. 23.15 så jeg nåede det lige!! Så når jeg tæller op er det ialt blevet til 21 par plus det løse. Det har været rigtig skægt og jeg kommer til at savne sokkeklubben, men jeg har downloaded en masse flotte sokkeropskrifter fra udenlandske blogs, så må jeg jo bare igang med dem i stedet.
Selvom jeg ikke er overtroisk hvad strikning i juledagene angår, så havde jeg INTET på pindene juleaften. Sidste strikketøj blev færdiggjort om eftermiddagen. Jeg har selvfølgelig strikket en masse i juledagene, men da vi nåede til nytårsaften - i hvert fald ved midnat - ja da havde jeg heller intet på pindene.
Nu vil jeg gå i gang med Ene's Scarf fra bogen Scarf Style - i noget lækkert blåt alpaca jeg købte på Badstuen til et strikkearrangement. Mon ikke jeg så også lige dyrker en kande te og en lydbog. Vi har brugt eftermiddagen med diverse oprydning, vask af tøj, opvask og set film så nu trækker jeg mig tilbage til min hule og strikker...

Ingen kommentarer: