05 januar 2006

Så venter Martin kun på sin fødselsdag


For efterhånden lang tid siden købte Martin sin fætters knallert - og det var jo helt fint - MEN hans strenge mor siger at han ikke må køre på den før han har kørekort og ER blevet 16 år. Han får dog lov til en gang imellem at "lufte" den på den blinde ende af vores vej. Bremserne skulle jo nødigt sætte sig fast - eller hvad hans undskyldning nu er....I julegave gav vi så Martin nogle læderhandsker og en styrhjelm, det var den største de havde i butikken, men den kunne hans store hoved ikke være i, så vi var i går oppe og hente en ny og større hjelm som forhandleren fik hjem til os.Da han så kom fra skole i dag, stod den på stil - den skal afleveres i morgen, så det er vel ikke for tidligt at få begyndt !! - men en pause med den nye hjelm og de nye handsker fik han dog lige lov til og her kan I så se ham - han stråler over hele hovedet inde i hjelmen. Og nu venter han kun på at 2 mdr. og 9 dage skal gå. Han starter i aften på traktorkørekort + knallertkørekort - og han glæder sig meget.På strikkefronten har jeg endelig for at par dage siden fået begyndt på Ene's Scarft, men ikke i Alpaca som jeg egentlig havde regnet med, men derimod i den blå/lilla Kauni effektgarn. Jeg strikker på pinde 5 og håber så at sjalet bliver større end Ene's Scarf fra bogen. Det er nærmest en halsklud og jeg kunne godt tænkte mig det større. Nu får vi se. Det startes udefra og slutter i nakken, så jeg er lidt spændt - kan jo ikke bare lige lave det længere.

Ingen kommentarer: