17 februar 2006

De kalder mig Rok-Mama






Dagens butiks-strik-in hos Irene fra Uldgaarden var ikke kun en oplevelse garn-mæssigt, nej Irene havde rigtig disket op med diverse "uldne" retter. Der var lammekølle, lammefrikadeller og farsbrød, diverse salater og en tærte. Det var bare så lækkert alt sammen og TUSIND TAK for fin beværtning Irene. Fra venstre er det Sus og bag hende kan vi lige ane Inger, Nelly og Christa til sidst.



Annette, Irene og Sussi.





Her på billedet kan vi lige skimte Nelly bag stakken af garn og jeg siger ikke hvem den tilhører - det er ikke mig. Jeg skulle "bare" hente en rok og kom så lige til at købe lidt karteflor og 4 bundter garn til 2 tørklæder. Vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag og da vi så skulle til og hjem, vidste jeg så ikke lige hvordan vi skulle være fire personer PLUS en Ashford-rok, der vel at mærke var samlet, i min lille Peugeot 306, men det lykkedes alligevel.


Her forneden kan min nyerhvervelse så beskues. Der skal lige skaffes en ny fjeder samt nogle andre dimser der var rustet op, men Irenes kære mand havde haft den skilt helt ad og shinet den rigtig op og jeg synes selv den er hammerlækker og kan næsten IKKE VENTE til jeg kan få de dimser, så jeg kan komme igang. Godt man er en tålmodig person.....

Ingen kommentarer: