07 marts 2006

Fødselsdagsstrik-in hos Sus i fredags


I fredags var vi nogle stykker der fejrede Sus' fødselsdag med et strik-in. Sus gav sandwicher, vin og sodavand samt kaffe/te og boller og brunsvigerdame. Vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag som sædvanlig når vi mødes. Dorthe viste sine nye maskemarkører frem og der blev byttet og købt lidt hist og pist. Ellers gik snakken og strikkepindene for fuld musik og Per og Eva servicerede på bedste vis og Per fik også lige solgt en kuffert-skuffedarie-dims til Dorthe.


Billedet øverst er Sus og Christa, til venstre er det Eva og Dorthe og til højre har vi så Inger og Kirsten. De har næserne dybt begravet i Dorthes sortimentsæske med perler.







Dagen efter skulle jeg til knipletræf med nogle af dem jeg tog Kniplelæreruddannelsen med. Vi mødes stadig ca. hver 3. mdr og snakker og knipler og snakker osv. Det er altid enormt hyggeligt og vi får tit og ofte ny knipleenergi og inspiration med hjem. Har vi problemer med et mønster, så laver vi en brainstorm og hjælper hinanden hvor vi kan. Jeg brugte så søndagen på at "finde" gulv og bordplader i mit håndarbejdsværelse, så nu kan jeg snart ånde herude igen.

Ingen kommentarer: