08 marts 2006

Strikke-café i Uldkredsen

Netop hjemkommet fra min første kontakt med Uldkredsen, er jeg bare helt oppe i skyerne og i meget opløftet stemning. En gang vist nok hvert halve år, holder de strikke-café og ellers mødes de med rok eller strikketøj hver anden uge. Lige noget for mig, så Sus og jeg drønede ned til Glamsbjerg Hotel, hvor aftenens seance skulle foregå. Sus havde været til et møde før mig, hvor hun fik hjælp til at starte sin rok op. Næste gang er vist onsdag d. 22. marts, så da har vi aftalt at både Sus og jeg tager vores rokke med så vi kan blive instrueret af de "gamle i gårde". Vi startede med at sidde hyggeligt i sofaer men da vi skulle have kaffe og te satte vi os hen til et langt bord, hvor der også var en del bedre belysning. Så foreslog en at vi tog en runde og viste strikketøj frem og fortalte hvad vi strikkede på og hvad garn vi brugte. Det var bare helt vildt spændende, som informationer og spørgsmål fløg een om ørerne. Jeg sagde ikke så meget, lyttede og sugede til mig, men fik forresten solgt 2 af mine maskemarkører. De havde aldrig set sådan nogen før og jeg har solgt 2 stk!!!!!! det er stort for mig. Nok for nu - nu kalder dynerne, men I kan jo se på billederne at vi alle er godt optagede af snak og strik.

Ingen kommentarer: