11 marts 2006

Lidt færdigt strik


Jeg har fået færdiggjort 2 sjaler mere. Det ene blev færdigt i uge 8 da vi var i sommerhus. Her ses min datter som fotomodel med sjalet på. Jeg har simpelthen bare strikket til jeg syntes det var stort nok og så strikket en kant på hvor jeg har taget 1 maske ud i hver anden maske på to pinde i træk, så de sidste rækker var dræbende lange, men alligevel sjove fordi det snart var slut.


Næste sjal var færdigt før vi tog på ferie, men jeg kunne ikke samle overskud nok til at få det blokket, så det blev først sidste weekend. Det er Ene's Scarf fra bogen Scarf Style, som jeg har strikket i Nettos mintgrønne mohair. Mønster og farve havde min kusine selv valgt og hun blev så glad for det færdige resultat, havde endda lige købt en ny jakke i sort, så mønstret rigtig kan ses når hun har det på.



Jeg havde sagt at jeg ikke ville have noget for at strikke, kun garnprisen skulle hun betale, men sådan leger hun ikke!! Jeg fik et lækkert krus med tallerken og det er bare så flot et sæt og jeg bruger det flittigt, se selv her:

Ingen kommentarer: