14 marts 2006

Tillykke med dagen Martin!

I dag er det 16 år siden min yngste blev født. Det får mig til at tænke tilbage på hans fødselsdag. Jeg fik veer tidligt om morgenen - ved sekstiden og kørte med min mand op til min svigermor så hun kunne "holde øje" med mig, mens gemalen tog på arbejde. Dagens program var ellers bisættelse af min oldemor, men jeg var jo af gode grunde nødt til at ringe til min mor og sige, at de måtte holde "put-i-hul-fest" uden mig.Jeg havde jo haft den store fejl at blive gravid på et tidspunkt så fødslen skulle foregå midt i udkørslen af såsæden - prøv lige og spørg om min svigerfamilie synes det var en god ide med fødselsdag nummer 6 i martsmåned. Både 2 oldeforældre, en onkel, far og storesøster havde allerede marts som fødselsdagmåned, og så kom jeg her og fortalte at vores barn nummer to OGSÅ skulle fødes i marts!!!! Det går da virkelig ikke, kunne jeg ikke have planlagt det lidt bedre, var kommentaren, men tiden har løst problemet, for oldeforældrene er forlængst døde og så er der kun 3 fødselsdage her i huset inden for 10 dage med 5 dages mellemrum og så er der jo så lige midt imellem min mands bror. puha det er en dyr måned, men det kan jo ikke laves om...



Strikkerelateret, så strikker jeg løs på Lisettes cardigan med asymmetisk lukning, er næsten færdig med det ene forstykke og jeg glæder mig meget til den er færdig. Så fik jeg brev fra Joslyns Fiber Farm i går, med et sjalsmønster og et nøgle garn. Det er et rigtig flot mønster som jeg tror jeg dog vil prøve at halvere, så det bliver trekantet i stedet for firkantet.

Ingen kommentarer: