21 marts 2006

Husk lige at tage backup, ikk?

Som nogen nok ved er jeg i øjeblikket deltager på et kursus med den flotte titel af Økonomiassistentuddannelsen. Grunden til at jeg deltager er, at jeg meget gerne vil lære at bruge Navision C5, for næsten 75% af alle jobannoncer, kræver enten at man er perfekt til det eller i det mindste kender lidt til det, og det gjorde jeg ikke. Så jeg meldte mig og nu er vi efter flere ugers fnidder-fnadder ENDELIG kommet til selve det, det hele drejer sig om: Navision C5.

Det er ikke nogen hemmelighed på kurset, at jeg er hurtig på tasterne, men alligevel følte alle med mig, da jeg forrest i feltet, pludselig oplevede det at min regnskabsfil gik i stykker ....grmffffppphhhhh - læreren smilede og sagde at der DESVÆRRE ikke var andet at gøre end at starte forfra, hvis jeg da ikke havde husket at lave backup???

Vi havde jo lige i sidste uge lært hvordan vi lavede en backupfil, der er så nem at vi bare skal dobbeltklikke på ikonen, så er der taget backup, men tror I mor her havde husket at tage backup siden jeg startede et nyt fiktivt selskab op og var nået til 10. opgave?? næ nej, så smart var jeg ikke, så med opgivende mine og sammenknebne kæber gik jeg i gang med at starte helt forfra.... SÅ KAN JEG LÆR' DET, JA JEG KA', NEMLIG JA......

Ingen kommentarer: