23 marts 2006

Min første hjemmespundne tråd

I aftes var jeg til midt første møde i Uldkredsen Vestfyn. Straks blev jeg taget under vingerne af en af de garvede spindere og her kan I se resultatet af mine anstrengelser. Der gik lidt tid, inden jeg fik godt gang i rokken, men pludselig kørte det som en leg og jeg var næsten ikke til at stoppe igen. Var helt ked af det da vi skulle pakke sammen og hjem. Jeg kørte med Sus, hun har en meget rok-venlig bil. Hun har lagt bagsæderne ned og der er snildt plads til to rokke ved siden af hinanden. I min bil kan jeg kun have rokken med, hvis jeg lægger den ned og fjerne hat-hylden, så min næste bil skal absolut være rok-venlig. Sus har forstået at hun bliver nødt til at køre hver gang vi skal til spindemøde og jeg kan næsten ikke vente til næste gang.

Jeg gider slet ikke på kursus i dag, vil egentlig hellere blive hjemme og spinde, men dagen bliver lidt hektisk - skal først på kursus og kan så lige nå hjem og flade lidt ud, inden turen går tilbage til Odense, hvor der er fernisering i Vævekredsen og så går turen til Vissenbjerg, hvor jeg skal undervise mit kniplehold, næstsidste gang i denne sæson. Men så kan jeg til gengæld også sove længe i morgen, da har jeg ingen planer før jeg ved et-tiden skal mødes med Strikkefestivaludvalget - kan man ikke kalde os det...

Ingen kommentarer: