24 marts 2006

Tillykke Jørgen

Dagen i dag er dagen, hvor min gemal bliver 44 år. Han fik de få ting han ønskede sig da vi holdt børnenes og hans fødselsdag i søndags, så det eneste han ønskede sig fra mig var en middag ude i byen. Det blev så ikke lige i dag, da han skulle køre grise her til aften. Han har brugt det meste af dagen på at rydde op og flytte rundt på containere og hængere og meget andet på pladsen ude bagved, så der lige kan holde et vogntog mere end vi plejer at have holdende.
Min formiddag gik med at spinde ca. 1½ time og derefter skulle jeg hen til Sus. Vi mødtes med Trine Als Poulsen for lige at snakke lidt mere om strikkefestivalen og strikke. Det var rigtig hyggeligt og vi fik snakket og aftalt det videre forløb.
Derefter hjem til rokken igen. Jeg rokkede lige lidt inden vi spiste og så har jeg ellers spundet hele aftenen, pånær den tid "Scenen er din" tog - nu er jeg altså også træt og øm diverse steder, men jeg kan altså bare slet ikke stoppe igen. Jeg er totalt vild med at spinde og ved det bliver en yndet beskæftigelse og jeg takker Kirsten rigtig mange gange for at opmuntre mig og "lokke" mig til at prøve - Tak Kirsten - jeg har ikke fortrudt et sekund.
Her til højre ses Kirsten til strik-in hos Lisette i januar. Hun har Lisettes cardigan med asymestrisk lukning på, som jeg næsten er færdig med i blå farver. Jeg glæder mig meget til at se om jeg kan passe den, når den er færdig, men jeg har i hvert fald under alle omstændigheder nydt at strikke den.

Ingen kommentarer: