27 april 2006

Kursus hos Lund+Lund samt væltet grisebil

Sådan startede dagen. Blev ringet op af Jørgen, som lige ville fortælle at det ikke var en af hans egne biler eller en af de nye grisebiler der var væltet og at hans bror Arne og han havde det fint. !!!! Jeg sagde, hvad????
Jeg havde ikke lige hørt radio, så jeg vidste ikke at en af grisebilerne fra anpartselskabet som Jørgen er med i var væltet, sandsynligvis pga et eksploderet dæk. 200 slagtesvin rendte rundt på motorvejen og det tog 6-8 timer før lastbilen var væk igen og alle svin enten aflivet eller indfanget.

Sikken en måde at starte dage, det betød at Sus' henvisning til mine billeder var kurset hos Lund+Lund i aftes måtte vente lidt længere. Men her er der nogle stykker:
Selv helt fra Nordjylland fandt folk vej, en var vist fra Ålborg og Betina fra Skibsted(webstrikker) havde kørt hele den lange vej - det var jeg godt nok imponeret over, men kurset var også godt og jeg tror vi alle gik hjem fyldte af ideer og lyst til at arbejde videre med Free Form Knitting. Lund+Lund holder endnu et kursus 17. maj.

Her ses bl.a. Sus, som er ved at placere sin prøve på en "taskeskabelon". Vi skulle alle forsøge at få dem til at passe sammen.

Her til højre ses vores instruktør: Ingerlise Lebech mens hun "tegner og fortæller" - vi fik en masse gode råd som vi kunne bruge når vi selv går videre herhjemme. Jeg skal i hvert fald prøve noget mere - bare ikke i så mange vilde farver, det er jeg slet ikke vild med. En af Lund'erne havde filtet en råhvid taske og lavet en dekoration i rosa og beige farver, tror jeg det var, den var bare hammer flot.
Eftermiddagen er brugt til at kniple hos en veninde og nu skal der så lige laves mad, inden jeg skal til forældremøde på Zenias handelsskole.

Ingen kommentarer: