08 april 2006

Strik-in hos Christa




Christa havde fødselsdag i tirsdag, og i den anledning bestemte hun sig gudskelov til at holde et strik-in, så vi kunne mødes med en masse dejlige strikke-quinder. Tusind tak for en dejlig dag Christa og endnu en gang tillykke med fødselsdagen i tirsdags.
Irene fra Uldgården havde på opfordring taget en del af butikken med så vi kunne gramse og købe. Og mon ikke der var nogen som fik lettet pungen en del, Irene slæbte i hvert fald ikke så meget garn med tilbage som hun havde med da hun kom. Der blev simpelthen gramset og kælet for garnet og vi drømte om at lave en kælekurv med kælegarn, så det vil jeg gøre snarest. Det første garn jeg selv har spundet skal ned i den kurv.
Her er et lille udsnit af de mange mennesker.



Der blev også set på Freeform Strik og Hækling.
Der blev strikket, snakket og taget billeder i massevis, ikke sandt Anette? Nu må vi to jo også se at bliver færdige med Lisettes cardigan. Jeg glæder mig til at få min færdig, men først skal jeg liiiiiige strikke et sjal til min kusine Trine, som skal giftes 27. maj, så jeg tror nok cardiganen kommer til at vente lidt. Vi kan jo ikke have at Trine fryser skuldrene når hun skal giftes, vel?

Nå, tilbage til strik-in hos Christa.... Det er altså en lise for sjælen at være med til strik-in og jeg gik i seng med et stort smil på læben og kan næsten ikke vente til næste gang jeg skal af sted. Vi ses i strik-in-land.....

Ingen kommentarer: