10 maj 2006

Der sker lidt af hvert

Siden jeg var hos Kathe og lære at spinde, har jeg for det første ikke rigtig haft tid fordi jeg skulle lave regnskab og i praktik, men i aftes lykkedes det mig endelig at få gang i rokken igen. Mit spindeselvværd var helt i bund efter besøget hos Kathe, jeg kunne ikke få det forba...... short draw til at fungere.

Men er man stædig og tålmodig nok så kommer det jo, det sagde Kathe også, men jeg kunne altså slet ikke få mig selv til at sætte mig ved rokken, for tænk hvis jeg stadig ikke kunne finde ud af det!!! Så længe jeg ikke satte mig ved rokken, så vidste jeg jo ikke om jeg stadig var uduelig... Lidt åndssvagt, men sådan havde jeg det altså.

Ellers har jeg lige sat nåle i min datters gallakjole som hun skal have på i morgen, hvor de skal danse lancier på handelsskolen. Jeg vil lige have hende til at prøve en sidste gang, inden jeg sætter mig til symaskinen og får den syet op.


Strikkemæssigt har jeg gang i GAAA firkanterne igen. Jeg er i gang med nummer to fra maj måned - min niende firkant. Nummer otte ses her.Nu vil jeg sætte mig og spinde lidt - det trænger jeg til. Det er så terapeutisk for mig at sidde der og koncentrere mig, mens hjulet kører rundt og rundt og jeg elsker simpelthen lyden af rokken i arbejde. Det er meget afstressende.

Ingen kommentarer: