18 maj 2006

Stor overraskelse!!!

Prøv lige at forestille jer, at I regner med lige at skulle checke kontoen fordi du ved du har fået de penge som du skulle have haft 1. maj for undervisning i Vissenbjerg - og wouooo - pludselig var der et MEGET højere tal end forventet på kontoen - gud tænkte jeg - det må være en fejl, for den var da næsten i nul - men nej .........

Jeg havde såmænd bare lige fået 6343 kr tilbage i skat ud over de penge for undervisning jeg ventede på, og jeg anede ikke en disse om at skattepengene var i vente - jeg råbte så højt af glæde og overraskelse, at chaufførerne der lige var kommet ind i køkkenet for at få kaffe og kage - ikke noget der sker så tit - det der med kage - ja de røg op i vejret og blev faktisk ret så forskrækkede, men de kunne da glæde sig på mine vegne, men mente dog det var en god ide at skjule dem for vognmand Jørgen inden han kom hjem! Jeg kunne berolige dem - han har ikke fuldmagt til min konto - kun jeg har til hans - ellers blev der aldrig betalt nogen regninger hvis det skulle vente til han har tid.

Jo så det!!!!

Ingen kommentarer: