17 maj 2006

Mors dag og Ingers fødselsdag

Denne spøjse blomst fik jeg af mine børn i søndags. Den hedder Medinilla og jeg har aldrig i mit liv set sådan en sjov tingest. Den er bare så vildt flot, og jeg nyder sådan at se den udvikle sig og er spændt på om jeg kan holde den. Det håber jeg virkelig.


Denne buket fik jeg af Jørgen, ikke fordi det var mors dag, men bare fordi... en dejlig tanke, det er ikke så tit jeg får blomster, så det varmer ekstra meget når det så sker og flot er den jo...


Dagen i dag gik med at være til fødselsdagsstrik-in hos Inger. Vi hyggede os gevaldigt, strikkede og snakkede og blev ind i mellem afbrudt af Ingers nabo og lidt familie når de poppede ind med buketter eller gaver, men de snakkede bare med, så det var fint nok. En rigtig god dag. Her ses Christa, Jane og Inger. Sus var der også, men hun var vist der, hvor man ikke kan sende andre, da jeg tog billede, så hun kom ikke med i denne omgang. Tak for en dejlig dag Inger.
Til sidst var Sus og jeg til generalforsamling i Glamsbjerg Husflid, og så er den dag jo gået - men gået godt!!

Ingen kommentarer: