03 juni 2006

MÆND!!!

Lige nu ønsker jeg mænd og især Jørgen langt hen hvor peberet gror. Efter endnu en uges grisekørsel hvor han kører ved 11. tiden om formiddagen og kommer hjem kl. ca. 24.00, skulle det meste af lørdagen bruges på chaufførmøde - fint for det - så sov han til vi skulle spise og da vi havde spist sov han sørme lidt mer!!! Jeg ved godt han er træt og mangler søvn, så jeg lod ham sove lidt og vækkede ham så og sagde at han lige så godt kunne gå i seng.

Det irriterer mig at se ham sove hele aftenen på sofaen, jeg aner ikke hvorfor - men det får mit pis i kog. Så vil jeg hellere han går i seng.Men han vågnede så meget op, at han efter lidt surfen på internettet satte sig i sofaen sammen med mig og startede med at se Nattevagten. Det var faktisk ret hyggeligt og MEGET længe siden det sidst er sket. Han plejer at sove. Ingen af os har set Nattevagten før, og jeg sagde at jeg heller ikke vidste om jeg turde - jeg er typen der sidder med en pude i skødet, så jeg hurtigt kan gemme mig eller også med et strikketøj som jeg kan fokusere meget på. Jeg hader gysermysik.

Og nu til grunden til dette indlæg: bedst som alarmen fra de dødes rum i ligkælderen lyder og Martin-nattevagen går ned for at undersøge sagen, råber Jørgen lige pludselig bøhhh mens han farer sammen for at forskrække mig.

JEG SYNES IKKE DET VAR SJOVT !!!!!!!!!! det fortalte jeg ham så i meget korte vendinger, hvorefter jeg forlod stuen og sidder nu på mit værelse. Jeg kan mærke der skal en hel del til at gøre mig god igen..... mest er jeg nok ked af at han kunne finde på det, når jeg nu er så skide nervøs når jeg ser gysere. Han syntes sikkert selv han var morsom, men jeg har nu svært ved at se det. Så jeg sætter mig til at høre lydbog og spinde lidt.

I morgen vil jeg tage billeder af et kniplet lommetørklæde som jeg har fået monteret stof i og måske et billede af min kurv med alt det garn jeg har spundet indtil nu. Den vokser støt og roligt.

Ingen kommentarer: