02 november 2006

Lidt opdatering

Nu har jeg snart gået på kursus på Vestfyns Handelsskole i to uger og synes for det meste det er sjovt. Vi er en broget flok på 21 personer fordelt fra 20 til ca. 60 år og vi har det skide sjovt sammen. Nogle har ingen uddannelse, en enkel pædadog har vi også, en sømænd, en IT-supporter og en del kontorfolk. Nogle er tvunget af AF og andre kommer af egen vilje - nogle er meget negative og andre tager det hele med et smil. Der er mange mange rygere og vi er kun en lille flok ikke-rygere, men gudskelov må man kun ryge udendørs på skolens område.
Det er ingen hemmelighed at vores kat Mimi er Zenias kat, og hun er normalt den eneste der altid kan snakke med den. Kun hvis den nærmest ligger og sover har vi andre kunnet ae den lidt, men det skal jeg lige love for der er blevet ændret på. Den er simpelthen så kælen I tror det er lyv. Men man kan vel godt savne Zenia så meget at man lige skal ligge og sove foran hendes billede! Jeg kunne ikke stå for det, jeg måtte forevige katten foran Zenia.
Jeg tror forøvrigt også at Zenia savner Mimi meget.
Så har jeg ellers gjort et kup - tror jeg nok - en Louët kartemaskine til den formidable sum af 100 kr. Jeg aner ikke lige her og nu hvor meget jeg vil få brug for den, men jeg kunne ikke stå for at eje sådan en til den pris!


Ingen kommentarer: