09 februar 2007

I dag kommer Zenia hjem fra Kina

Jeg har glæder mig som et lille barn, talt dagene og bare længtes efter igen at kunne give min dejlige datter et stort knus. Og i dag går det i opfyldelse. Hun lander kl. 21.30 i Kastrup Lufthavn og kæresten står ved min side i militæruniform og venter og glædes. Både han og jeg er forkølede. Min mor er forkølet og Martin har også været det et stykke tid, så jeg håber hun kan lande i Danmark med minusgrader og alligevel selv slippe for at få forkølelsen. Hun har ikke fortjent sådan en omgang - for fanden hvor er jeg træt af snot der trykker både hist og pist, af host der starter nærmest nede i lilletåen og lommetørklæder der river lidt mere hud med for hver gang næsen skal have en omgang.

Jeg havde regnet med at ville have gjort ordentligt rent på hendes værelse, jeg har heller ikke endnu fået købt hendes julegave - det skulle jeg have gjort i onsdags, men forkølelsen kom på tværs. I aftes var jeg nødt til at aflyste mit kniplehold, og den sidste uge i praktik blev i stedet en uge i sengen og på sofaen.

Men ZENIA KOMMER HJEM - det bliver så godt!!!!

Så skidt med snotnæste - en kæmpekrammer skal hun i hvert fald have. Jeg har lige støvsuget hele hytten og er så udmattet som havde jeg gjort rent hele dagen. Nu skal jeg bare hvile og hygge indtil min lille dyt sætter forhjulene mod djævleøen - det bliver dejligt.

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

eeejj, hvor bliver det dejligt for jer alle!
kh.Frida

Anette sagde ...

Hej Connie.
Pyt med snottet når ungen kommer hjem. Jeg tror også hun er ligeglad når bare mor og kæresten er der til at tage imod.
God tur til øen og kom godt hjem igen.
KH Anette