12 juli 2007

dagen bliver lang

Jeg sidder på arbejde og har gjort, hvad der SKAL gøre i dag. Jeg har brudt min lille hjerne med om jeg mon har glemt noget. Men det tror jeg ikke. Jeg brugte det meste af dagen i går til at lægge en masse indbetalinger ind i moderselskabet - men der er ikke noget på den side af skrivebordet i dag. Jeg glæder mig til på tirsdag, hvor min nye kollega Magga starter, men det betyder også at jeg igen får mange lange lange dage, hvor jeg måske har 1-2 timers regulært arbejde. Resten af tiden sidder jeg bare og venter på at tlf. ringer så jeg kan stille om. Jeg surfer lidt, kikker lidt i mapper, har jeg glemt noget?, kikker lidt mere i mapper og surfer lidt og surfer lidt og, og, og.

Jeg vil hjem og holde fri. Jeg vil lave håndarbejde og jeg vil se Tour de France. Hvad pokker skal jeg da sidde her på arbejde for når jeg nu har så meget jeg kunne lave hjemme. Måske fordi det betaler min løn??

Nå, nu gik der 5-10 min med at skrive dette indlæg - så er der kun 3 timer og 40 min til jeg har fri......

Ingen kommentarer: