22 august 2007

travlhed.....

Jeg har haft travlt. Forrige weekend blev brugt til at lave regnskab, denne blev brugt til kursus, fest og fødselsdag. Mange aftner er også besat og jeg kan mærke jeg skal til at passe på - min kalender er for fuld og jeg ved godt jeg selv har fyldt den op!!!

Men nu er regnskabet ordnet for 2. kvartal og jeg har fået ryddet pænt op overalt, så nu kan jeg ånde lidt igen. Jeg har fået strikket mit SuperKarla-sjal færdigt, men mangler at vaske det og spænde det ud. Billede følger når det er sket.

I aften skal jeg til første spindemøde i denne sæson i Uldkredsen Vestfyn, så det glæder jeg mig til. Da jeg har nøglen kan jeg heller ikke bare aflyse.

Jeg ville ønske min mand var en af dem der tjente styrtende med penge, så jeg kunne "nøjes" med at arbejde hjemme, men sådan er verden ikke og jeg må bidrage til husholdningens drift. Det er også mest fair, men jeg kan mærke at den tid hvor jeg var sygemeldt med min depression og efterfølgende var arbejdsløs, da havde jeg mere tid til MINE interesser og det er nok det jeg mangler. Jeg mangler tid til at fordybe mig i et projekt og nå et stykke vej. Som livet er her og nu, når jeg lidt ind i mellem her og der og ikke rigtigt nok til at tilfredsstille min nærmest sygelige trang til kreativitet. Jeg bliver nærmest ulidelig at være sammen med når jeg ikke får lavet håndarbejde.

Men nu vil jeg glæde mig til min sommerferie. Det bliver sidst i oktober, jeg er færdig med mit vikariat 30. september og der er ikke rigtig nogen jobs i øjeblikket som jeg synes passer til mig eller hvis der er - så ligger de meget meget langt væk og så er det ikke noget for mig. Sidste weekend i oktober skal jeg udstille på Kniplemessen i Slagelse og derfor bliver mine resterende 2 ugers sommerferie brugt op til den udstilling, så jeg får tid og ro til at arbejde med hvad der skal med på udstilling.

Til sidst - resultatet af endnu en test:
You Are 6: The Loyalist

You have strong relationships and are intensely loyal.
People find you easy to love and care for.

You like your world to be stable and secure, no surprises.
You're cautious. You prefer your inner circle to the outside world.

At Your Best: You are courageous, a positive thinker, and expressive. You can take on the world.

At Your Worst: You are secretly insecure - which makes you sarcastic, cold, and argumentative.

Your Fixation: Doubt

Your Primary Fear: Abandonment

Your Primary Desire: Security and support

Other Number 6's: Mel Gibson, Woody Allen, Jay Leno, Marilyn Monroe, and Julia Roberts.

Ingen kommentarer: