31 december 2010

Godt nytår

På denne årets sidste dag, vil jeg også benytte lejligheden til at ønske eventuelle læsere et rigtig godt nytår.

Det har på mange punkter været et hårdt år.Et år hvor jeg blev nødt til at sige mit faste job op for at overleve psykisk. Jeg fik dog hurtigt et 3 mdr.'s vikariat, efterfulgt af et nyt fast job som jeg er meget meget glad for. Igen kun på 30 timer så jeg også har overskud til min undervisning om aftenen med mine knipledamer.

Alt i alt, så bliver jeg bedre og bedre til at overleve psykisk og sige fra når alt er for meget. Jeg har aldrig haft det så godt med min mand som nu, og vi har snart kendt hinanden i 30 år. Mine børn har det godt og hvad mere kan man så ønske sig?

Vi er netop færdige med at spise en rigtig lækker oksetyndsteg med ovnbagte ostekartofler og brun sovs,noget min søn især sætter pris på :) Nu er han og nogle venner ved at rigge musik til i værkstedet, hvor 25-30 unge mennesker skal slå deres folder i aften. Det er godt med betongulv og gamle borde og stole, så de bare kan slå sig løs uden at være nervøs for at ødelægge noget. Når musikken er klar, skal vi have desserten, som er ostelagkage med kirsebær. Min mand og jeg sidder og sumper lidt ved computerne mens vi venter, og så venter ellers lidt hjemlig hygge med TV, lidt strikketøj og glade unge mennesker som skal indenfor for at låne toilet. Det skal nok blive en rigtig god aften og jeg ønsker det bedste for alle jeg kender i det nye år. Må I alle få lige hvad I fortjener af medvind og glæde.

Rigtig godt NYTÅR.....

Ingen kommentarer: