15 februar 2006

Gaven fra min hemmelige nordiske ven

Da jeg kom hjem fra strikkeweekend, lå der en pakke fra min hemmelige nordiske ven, denne gang fra Tiina Väätäinen i Finland. Der var denne flotte gave inden i og jeg kunne næsten ikke nænne at pakke ud. Men omvendt var jeg jo også lidt nysgerrig og da de jo var Valentins dag, så var en gave jo dejligt. Samme dag - altså i går - var det 25 år siden jeg lærte min mand at kende, men han overnattede i lastbilen et sted i Jylland, så der var ingen romantik i luften der. Det plejer vi nu heller ikke at gøre meget ud af, men 25 år er da trods alt en del år...
Inden i pakken lå der to nøgler á 150 gram vårgrønt garn samt en pose slik. Det er en rigtig flot farve og jeg tror det måske skal blive til et sjal. Dem kan man vel aldrig få for mange af.

Ingen kommentarer: