15 februar 2006

Hvad jeg ikke kunne leve uden!!

På opfordring kan I her se billeder af hvad jeg absolut ikke kunne leve foruden.

Da vi var i Stokværket, faldt jeg for denne stola i Dominofirkanter af Karen Noe. Jeg købte lidt ekstra garn, med henblik på at lave to rækker dominofirkanter i stedet for kun een.Her kan man bedre se farven på garnet. Det er måske en anelse mørkere i virkligheden, men når billedet tages i stuen om aftenen, kan det altså ikke blive anderledes, med mit kamera i hvert fald.


I Stokværket faldt jeg også for denne skulderting af Karen Noe. Jeg beundrede sådan Marianne H's på strikkefestivalen, så nu har jeg materialerne til en. Jeg regner med at skulle i gang, når hele min familie skal i sommerhus i næste uge. Mor har lejet et sommerhus, så min mor, søster, svoger, nevø, bror, svigerinde, datter, svigersøn, søn, mand og så jeg selv skal råhygge en uge i Blåvand. Jeg har foreløbigt sat tirsdag af til besøg hos Dorthe. Vi skal lave maskemarkører og jeg glæder mig meget til at se hende igen.
Den sidste ting som Karen Noe solgte til mig, var dette bomuldsstrømpegarn. Hun havde nogle sokker liggende i denne farve, hvor der var lavet terner øverst i skaftet - men på skrå. De var smaddersøde og jeg fik også opskriften med, så det skal afprøves på et tidspunkt. Vi tyvstartede for øvrigt på hendes flytteudsalg og fik 10% på alt vi købte, så det var jo ikke så dårligt endda....Sidst men ikke mindst er her hvad Kirstens garnpusher havde med i posen. Det kunne jeg ikke leve uden. Som man nok tydeligt kan se, så er blå, grøn og bordaux mine absolut yndlingsfarver. Jeg regner med at dette skal blive til sjaler.

Ingen kommentarer: