09 februar 2006

Jeg skulle skamme mig!!

Efter endnu en travl uge på kursus og med en dejlig strikkeweekend i sommerhus på Djursland i sigte, så har jeg gjort noget meget slemt - jeg kom lige til at bestille nogle sjalsmønstre i USA. Jeg havde set det lækreste sjal på denne blog og spurgte om hvor man kunne købe mønstret. Men hun har ikke gidet svare mig, og så må man jo starte detektivgenerne for stædig er man vel.....

Jeg fandt det til sidst og kom så lige til at bestille et par stykker mere - men selvom jeg næsten ikke har tid til at strikke for øjeblikket, så nyder jeg altså bare at eje mønstrene og blade mine mapper med sjalsmønstre igennem og drømme om at strikke dette og hint mønster. Det er måske dumt - men hvad - det gør ikke ondt at have det sådan - aller højst i pengepungen. Men jeg glæder mig i hvert fald til de kommer, men der kan godt gå nogle uger.


Ellers er jeg endnu en gang græsenke. Jørgen er endnu en gang i München efter et nyt træk. Sidste gang var det en Scania og denne gang en MAN. Sidst kørte han med en hele vejen derned, men denne gang er han fløjet derned. Det er første gang han prøver det, så jeg glæder mig til at høre om det når han kommer hjem.

Ingen kommentarer: