17 juni 2006

sidste nyt

Martin, Jørgen og Martins ven Sussi - ja han er en mand - hedder vist nok oprindeligt Christian, men de sidder stadig på politistationer og afgiver forklaring.

Jørgen har lige ringet og fortalt at politiet alligevel dukkede op i aftens og fandt det stykke træ de havde slået Martin med samt en pose og en kasket. I dag er de meget omhyggelige og det hele bliver skrevet ned minutiøst. De unge mennekser afgiver forklaring hver for sig, og så har politiet forhåbentlig noget at arbejde videre med.

Vi skulle til familiehygge-travetur kl. 14.00 men vi bliver nok forsinket. Vi skulle egentlig køre nu og de sidder stadig på politistationen. Hvor er jeg bare glad for at det ikke var knive de havde med - det er det eneste jeg trøster mig med. Det KUNNE være gået meget værre, selvom Martin nok synes det er slemt nok.

Jeg har heller ikke fået hele forklaringen endnu, så min første historie kan godt ændre sig lidt, men Martin havde ikke overskud til at fortælle sin emsige mor det hele, så jeg venter tålmodigt til senere.

Gudskelov er jeg tålmodig... meget faktisk.....

Ingen kommentarer: