21 september 2006

Lidt mere hjemmegjort garn i kurven

For en lille uges tid siden blev jeg færdig med at spinde 150 g blå/hvis merino som jeg havde købt i Mjang hos Elin.
I dag blev så dagen hvor jeg tog mig sammen og fik det Navaho-tvundet og smidt over i min kurv med hjemmegjort garn.
Jeg synes det er flot - men jeg er jo også vild med blå, så jeg tror dette bliver det første hjemmegjorte garn som jeg selv får lavet noget ud af - måske et sjal, hvis der er nok til det - jeg kan jo evt. lave en stola med et eller andet hulmønster hmmm - det vil jeg lige spekulere på.
Ellers får jeg meget tid til at gå med at strikke på mit sjal i dominotern fra Karen Noe, det er altså vanedannende at strikke Domino, og jeg kan næsten ikke vente til jeg kan gå i gang med næste projekt.
I aften starter jeg så med at undervise i knipling i Vissenbjerg, næste uge starter Glamsbjerg og så er vi ellers i gang med vinterens gøremål, det plejer opstart af knipling at være tegn på, men det er bare så varmt og solen skinner så dejligt, så det er svært at forstå vi snart skriver 1. okt. Forhåbentlig fortsætter det gode vejr, så vi også i år kan holde strikkefestival i dejligt solskinsvejr, hvor vi kan opholde os udendørs hvis det er det vi har lyst til. Nu er der kun 8 dage til vi skal afsted - og nøj hvor jeg glæder mig.

Ingen kommentarer: