07 september 2006

Marianne Isager på Badstuen


Netop hjemkommet fra et dejligt foredrag med Marianne Isager på badstuen i Odense havde jeg lige lyst til at vise det eneste billede jeg fik taget. Her ses hun efter selve foredraget, da folk begyndte at "overfalde" hende med spørgsmål og køb af bøger o.l.Hun fortalte om sin baggrund, hvordan det hændte da hun overtog Åse Lund Jensens firma, om hendes inspirationskilder, hendes rejser til Chile, Peru, Bolivia, Afrika, Nepal og at hun bl.a. er ved at lave en ny bog som skal hedde Japan, da hendes mand arbejder i Japan og hun tilbringer megen tid derovre. Bl.a. tager hun nu sidst i september til Japan og skal være der hele vinteren hvor hun så skal "strikke en bog" som hun selv kaldte det.
Hun er absolut værd at høre på og den måde hun bliver inspireret til mønstre er bare så spændende at høre om.
Ellers er dagen i dag gået med at søge et job som bogholder/blæksprutte - det må da lige være mig - så nu må vi håbe jeg hører fra dem snart. Det er et job tæt på og i et lille firma og det er bare lige mig!! - så nu skal de så bare lige mene det samme hihi!!!!

Ingen kommentarer: