28 september 2006

Så mange penge har jeg sparet sammen


Billedet er ikke så tydeligt, men man kan vist godt ane hvor meget 5,8 kilo sammensparede mønter fylder. Derudover har jeg en 500 kr-seddel lagt til side, så selvom jeg absolut IKKE mangler isolering, så er jeg nu klædt på til at lade mig friste, HVIS jeg nu finder noget garn jeg ikke kan undvære.
Jeg tager i morgen afsted med de bedste intensioner om ikke at købe noget garn overhovedet, men kender også godt mig selv så meget, at hvis jeg lige ser noget godt og billigt garn - måske en farve jeg ikke kan undvære - eller måske står der KØB MIG på bandarolen - ja så har jeg altså lov til at lade mig friste uden at føle dårlig samvittighed og det er bare dejligt.
Ihhh jeg glæder mig bare sådan - kan næsten ikke vente, men skal altså lige på arbejde i aften og sove i nat og pakke færdig i morgen og så... når Sus kommer fra svømning, sætter Sus og jeg os i min dyt med Svendborg som mål - vi ses dernede.

Ingen kommentarer: