28 september 2006

Strikkefestival-feber

Så er det i morgen vi drager til Svendborg til den årlige strikkefestival. Jeg glæder mig rigtig meget men samtidig er jeg også lidt nervøs, for har vi nu husket det hele, er vandrehjemmet godt nok til at leve op til folks forventninger, det ligger jo ikke så kønt som Silkeborg, vil folk more sig, vil de være utilfredse...... ja som en født "bekymrer" er der nok at bekymre sig om, men omvendt ved jeg også at Trine, Sus og jeg har gjort hvad vi kunne for at få det hele til at lykkes og nu kan vi ikke gøre mere - nu er det helt op til folk selv.

Strikkerelateret har jeg netop færdiggjort Karen Noe's sjal i dominotern lavet i hørgarn. Jeg ELSKER det allerede, både følelsen af det og farven. Min moster er også vild med det, men jeg vil ikke forære det væk. Det er mit.... Måske strikker jeg et nyt til hende, som hun kan få i gave en gang, men ikke dette her.

Jeg skal også snart i gang med at overveje hvad jeg skal strikke på i weekenden - har ikke rigtig gang i noget der skal laves færdig, har to ting liggende som bare venter på jeg hiver pindene ud og vinder garnet op igen.

Rigtig god rejse til jer der skal med til strikkefestival - vi ses - ihhh hvor jeg glæder mig.

Ingen kommentarer: