09 oktober 2006

Puha - samtalen gik godt - og se hvad posten bragte

I dag føler jeg mig lidt som denne rose fra haven. Jeg har stået lidt i skygge og pludselig skinner solen og håbet stiger.
Min jobsamtale synes jeg selv gik godt, jeg hører noget allerede i løbet af denne uge, der skal ansættes to personer og vi skal 6 til samtale, så oddsene er ret gode synes jeg. Jeg håber og forsøger ikke at blive for skuffet hvis det ikke lykkes.
Men det at blive kaldt til samtale betød at jeg kom lidt i gang med livet igen. Jeg fik købt lidt nyt tøj, jeg tænker mere over hvad jeg spiser - jeg er ikke på skrump endnu, men bare det at jeg lige skærer lidt ned på indtaget og taget et stykke frugt i stedet for andet, når maven knurrer lidt før spisetid - ja for mig er det et godt stykke på vej.
Da jeg kom hjem fra samtalen kom "Den Sure Cigar" også kaldet posten med den pakke til mig - jeg bestilte og betalte på strikkefestivalen og nu lå den i posten langt om længe. Jeg glæder mig til at komme igang med den, men jeg har lige et hængeparti hos Irene som SKAL gøres færdigt først.
Nej, nu må jeg hellere få chaufførernes løn lavet, ellers bliver der problemer på onsdag når de opdager at der ingen penge er.

Ingen kommentarer: