27 maj 2010

Jeg fik jobbet, urimelighed og strikkekit til salg-solgt

Jeg har flere forskellige ting på hjertet i dag. Har lige været til jobsamtale hos FFV i Faaborg og skal starte et 3 mdr.'s vikariat på mandag. Jeg glæder mig vildt meget, er selvfølgelig usikker på om jeg er dygtig nok - men det er jeg jo altid!! men de var så rare og søde så jeg kan kun se det som et stort plus - selvom det betyder jeg endnu en gang skal arbejde hele sommeren med kun 1 uges ferie. Pengene falder på et mega-meget tørt sted.

Dernæst er jeg også berørt af et dødsfald. Et menneske falder bare om og dør - det er så ubeskriveligt hårdt for de efterladte og selvom jeg ikke kender Marianne personligt, så checker jeg hendes blog dagligt og nyder hendes fortællinger om verden set fra hendes synspunkt. Hun skriver godt og er en kvinde med uanede kræfter og kapacitet. Jeg føler med dig Marianne og tænker som dig: hvorfor???

Jeg har også et strikkekit til salg, jeg fik det af min mor i julegave da jeg sidst var tynd, så kom dødsfald, fyring og depression i vejen og medbragte alle de 45 kilo jeg lige havde tabt, og nu kan jeg ikke se i udsigterne at jeg lige taber dem igen foreløbig, overskuddet er ikke til det. Jeg vil derfor gerne sælge strikkekittet - jeg har set det koster 765 kr på Tante Grøn's hjemmeside og jeg forestiller mig 500 kr plus forsendelse. Sig til hvis du er interesseret, så sender jeg når pengene er på min konto.

2 kommentarer:

Anna-Lene sagde ...

Hej Connie.
Ser på webstrik, du har et kit til salg. Du har vist større held, hvis du skriver str og beskriver farverne.
Mvh
Anna-Lene/Padborg

Unknown sagde ...

Jeg har haft en masse held - det allerede solgt - og farven kan ses på billedet