20 maj 2010

Tysklandstur med indlagt strikkehygge

I går drog Sus og jeg af sted til Tyskland - vi manglede begge sodavand og det er ikke godt. Vi havde allieret os med Anja, som bor i Egernsund og Pia fra Vejle ville også med, så vi kørte mod Fredericia banegård og tog Pia på kl. 8.30 og så gik turen ellers sydpå. Lidt over 10 var vi hos Anja - da havde vi købt, hvad købes skulle, og så hyggede vi ellers til lidt i 5 om eftermiddagen. Det var kanonhyggeligt og se her Anjas lille dejlige hundevalp på 4 mdr hvis jeg husker rigtigt. Den var sååååå lækker og lige til at knuselske.



Jeg blev også forkælet, Anja havde strikke en top til sig selv, men den blev for stor, så jeg fik den foræret, heldige mig. Den er så lækker og jeg glæder mig til at gå med den.


Nu vil jeg kikke lidt på mine strikketøjer og ligger snarest billeder ind af det jeg har i gang. Det er sikkert alt for meget, men jeg nyder at kunne vælge at strikke på det jeg lige har lyst til den dag og hvad betyder det. Når først garnet er købt, spiser det jo ikke brød ved at ligge og vente på at jeg gider. Jeg har dog en UFO og den er gammel og samvittigheden er sort. Den burde have været færdig for flere år siden. Mangler faktisk kun lidt kanter og en lynlås, og så skal den lige syes sammen, det vil ikke tage lang tid, hvis jeg først kommer i gang, men at komme i gang !! Det er ikke så nemt, måske i morgen!

1 kommentar:

Pia sagde ...

Tusind tak for sidst Connie. Det er altid så dejligt at være sammen med dig :-)

Nyd du bare al den tid du kan få til strik med god samvittighed...

Knus Pia